fredag 7 mars 2008

Helg!

Nu är det äntligen helg, och vad passar då bättre än lite peppig emocore? (det där var nog första och sista gången jag använder ordet "emocore" i officella sammanhang. Ja nu gjorde jag ju det igen, men ni fattar...)

För det är faktiskt så: att hur mycket creddig hardcore, eller introvert indiepop, eller flummig progg-rock-space-opera, eller klassisk Neil Young-rock, eller gråtig arty-farty-screamo man än lyssnar på, så blir det faktiskt inte bättre än såhär:

Alldeles underbar välproducerad Amerikansk emo: As Cities Burn - Bloodsucker Part II

Trevlig helg!

2 kommentarer:

Anonym sa...

lööööv it!¨
peppene är hög vätz!

Anonym sa...

haha, jag var fett full när jag skrev det där. nu är jag nykter och här har du en sjukt bra version av samma låt du har lagt upp:

http://www.youtube.com/watch?v=V1CDrChr7Ck