fredag 8 februari 2008

Good Morning Ape filmdebuterar!

Hej.
När jag förra veckan grävde fram min gamla externa hårddisk hittade jag en massa bortglömda godbitar. Bland annat den här filmen, eller musikvideon, som jag gjorde som slutarbete för mer än tre år sedan när jag studerade 3d-animering på Dalarnas Högskola. Jag bjuder lite på mig själv och visar den nu officiellt för första gången. hehe. Den kanske inte är så jättebra, men vi var ganska kassa, och ni skulle sett de andra elevernas bidrag!
Jaja, håll till godo.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ääääh, jag tyckte den var rätt söt!

Good Morning Ape sa...

tackar markus.

Unknown sa...

Riktigt grym ju!

Inge Halo 3, men det är ju inte meningen heller. Väldigt moody.

Keep shining!

/Sulan

Arvid Brobeck sa...

Illasmilla, den var grymt nice. Den var bäst, and i say that with no authorization what so ever.